torstai 6. maaliskuuta 2014

Juupas eipäs

Miksi Oulun Yliopistossa pitää olla kandikiintiö lääkiksessä? Miksei se voisi olla jossain vähän lähempänä, kuten Tampereella? :)

Täytin hakupaperit jo Tampereelle, mutta nyt olen tosissasi alkanut miettiä Oulua. Sisäänpääsymahdollisuudet olisi todella paremmat kandikiintiössä, joka on tarkoitettu aiemmin vähintään jo kandin tutkinnon suorittaneille. Olen tutkinut juna- ja lentomatkojen hintoja, tutustunut Oulussa opiskelevan lukujärjestykseen ja läsnäolopakkoon ensimmäisenä vuonna sekä selvittänyt minkä hintainen olisi halvin solukämppä.

Perheelle puhuin asiasta eilen pikaisesti, täytyy jatkaa tänään keskustelua. MÄ HALUAN LÄÄKIKSEEN! NYT!

2 kommenttia:

  1. Heips! Löysin vasta blogisi ja täytyy sanoa että tää on just semmonen mitä oon ettiny! Itselläni tismalleen sama tausta kuin sinulla ja lääkis myös kaukaisena haaveena (DI:ksi valmistun tänä keväänä, tosin työelämässä oon ollu jo useamman vuoden). Oon niin kaivannu just "aikusena" alaa vaihtavan pohdintoja juurin nimenomaan hakemisesta, opiskelusta, uuden tutkinnon "rahoituksesta" yms. Tosi jees! Toivottavasti pääset ineen tän vuoden satsissa! Tsemppiä! Itse aattelin antaa pari vuotta dippainseilylle ja katsoa tuntuuko sen jälkeen vielä samalta (plu että sitten tulisi tuo aikuiskoulutustuen vaatima 8v. täyteen) :)

    VastaaPoista
  2. Apa, tervetuloa mukaan seuraamaan minun tuskailuja :)

    VastaaPoista